Forum Wszystko o fantastyce Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Wogóle tp jestem zdziwiona, że nic się nie dowiedziałam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o fantastyce Strona Gwna -> Greckie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 20:03, 21 Mar 2014    Temat postu: Wogóle tp jestem zdziwiona, że nic się nie dowiedziałam

Lady Pank - Zawsze tam gdzie ty [link widoczny dla zalogowanych] to nrmalne, że swędzi, może szczypać w środku- tmoze trwać u Ciebiejeszcze przez miesiąc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma nic piekniejszego od szczuplej dziewczyny z biustem 75 D .Nie wiesz co posiadasz .Nic nie rob tylko dbaj by byl jedrny .
Boję sie bardzo wziąć pierwszy raz tą cała dawkę...myślicie,że jeśli do tej pory po tych połówkach czuję się w miarę dobrze,to jak wezmę wreszcie cała jedną to nie będzie zle...?
i ciagle mysle o tamtych uniesieniach czasami mam ochote raz chociaz raz jeszcze to poczuc,hmm i to jest sila charakteru..
http://www.regularnerysy.pl/top10.aspx
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie źałujcie na fryzjera!!!

myślałam że umrę z bólu, mój narzeczony zawiózł mnie do szpitala a dodam że było to nad morzem i od razu brano mnie na stół. [link widoczny dla zalogowanych] i mam problem w stare ciuchy nie wchodze, a jak chce coś kupic to nie wiem czym mam zatuszować nadmiar kilogramów!

kocham tą piosenkę po przeliczeniu to prawie tak samo jak u nas po co kupować komuś jedzenie skoro w Anglii jest mnóstwo polskich sklepów, wiec jakby miał ochotę to sam sobie możne pójść do sklepu i sobie kupić..... ale ide dalej polowac na niego bo mi się wcześniej nie udało. kosztuje 9 złotych [link widoczny dla zalogowanych]
Dodam, ze juz 4 tydzien po operacji i noga zgina mi sie jakies 56 stopni, niby z kazdym dniem coraz lepiej, ale to caly czas kiepsko . Jak radzą sobie ze ścinaniem KRĘCONYCH włosów? jak mysle ze jakisi tygrzyk paskowany mnie urzarl,to asz sie tszese ze taki mi wlazl na noge,a co dopiero wsadzil mi kly w noge i jad ,mi wlal? Jakby trudno było im się powstrzymać, porażka... Od dawna ćwiczyłam, balsamowałam się itp, ale teraz zaczęłam to robić naprawdę! Jestem załamana i nie wiem jak to się leczy długo i jakimi lekami. Pan Adam.Goraco polecam
midka -->masz rację.
[link widoczny dla zalogowanych]
lekarz uciadł zasłoniłem głowe reką zeby nic nie widziec, P.Krysia powiedziala cos w stylu ale pacjent sie boi Zaczeło sie lekarz zaczol ta noga obracac na wszystkie strony wytarmosił mi ja troche poszarpał, prawie nic nie czułem tylko jakby takie wewnetrze piki czy cos takiego (w tym palcu) zabieg trawał na moje oko 3-6min.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki hula hop zrzucisz parę kilogramów, wzmocnisz mięśnie i poprawisz kondycję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o fantastyce Strona Gwna -> Greckie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin